لیگ اروپا آرشیو خبر ها
الگری: باید شخصیت کافی را برای این بازی داشته باشیم

الگری: باید شخصیت کافی را برای این بازی داشته باشیم

یوونتوس به یکی از حساس ترین دیدارهای این فصل خود می رسد، مصافی که در صورت برتری تا حد بسیار زیادی ناکامی ها و سیاهی های این فصل طلسم شده را کم می کند و تیفوسی ها را کمی ارام تر و راضی تر.

 

مکس الگری، مربی یووه در کنفرانس خبری پیش از دیدار برگشت دیدار نیمه نهایی لیگ اروپا براب سویا، رقیب سرسخت اسپانیایی حاضر شد که در ادامه به بخشی از آن می پردازیم.

 

داوران

 

ما فقط به زمین و بازی فکر می کنیم، برای ما فردا یک بازی زیبا برای برتری و پیروزی ست. تمام تیم انگیزه بالایی دارد و می خواهد به فینال صعود کند. ما باید بیش از پیش این انگیزه و روح را در تیم داشته باشیم. می دانیم که مصاف سختی ست و خود به نوعی یک فینال محسوب میشود. ما می خواهیم بدرخشیم و باید شخصیت کافی برای این بازی داشته باشیم. لحظاتی از بازی مطمئنا سخت و حساس خواهد بود.

 

فصل رو به اتمام است

 

ما می خواهیم که به خوبی این فصل را به پایان برسانیم. ما باید آرامش خود را داشته باشیم، بازیکنان خوب کار می کنند و در حال حاضر در شرایط خوبی هستند. همه در کنار یکدیگر برای این بازی تمرین کردیم. بر اشتباهات و مشکلاتی که داریم نگاه و بررسی داشتیم. ما فردا برای رفتن به فینال به میدان می رویم و این خواسته را در زمین باید ارائه دهیم. رسیدن به فینال یک نتیجه بسیار ایده ال است.

 

ولاهوویچ ― میلیک

 

تیم از نظر فیزیکی بسیار خوب است، در نیمه دوم نیز خوب کار می کنیم و این نشان از پیشرفت و به تعادل رسیدن تیم دارد. این علامت خوبی ست و می توانیم برای یک نود دقیقه عالی و حتی صد و بیست دقیقه حاضر باشیم. هر بازیکنی که در زمین و ترکیب خواهد بود بازیکن و اثر گذاری مهمی خواهد داشت، چه آن بازیکنی که از ابتدا در ترکیب است چه بازیکنانی که به ترکیب اضافه خواهند شد.

 

فاجولی

 

ما در ترکیب چند جوان داریم و آینده از آنان است. بازیکنان جوان لحظاتی می درخشند و بعد مدتی افت می کنند اما این کاملا طبیعی ست. با کسب تجربه خواهد درخشید و با بازی کردن پخته تر میشود.

 

شرایط بازی

 

ما بارها در این شرایط بازی کردیم. برای ما تعیین کننده است و می دانیم که برای فینال بازی می کنیم. بازی برابر هواداران حریف سخت است و آنها ما را تحت فشار قرار می دهند و همه چیز برای ایجاد مشکل برای ما مهیا است اما ما نقاط مثبت و منفی حریف را می شناسیم. باید در تصاحب توپ خوب و سریع ظاهر شویم و به موقع کار کنیم و حملات را در زمان درستی انجام دهیم. انها در حمله خطرساز ظاهر می شوند.

 

ترکیب

 

در دفاع هنوز تردید دارم و البته در هافبک ها و مهاجمین. فردا خواهم دید و تصمیم می گیریم. در حال حاضر نمی توانم تصمیم بگیرم. بازی در لحظاتی می تواند تغییر کند و شرایط را متفاوت کند. می توانیم حدس بزنیم ترکیب چیست و در ادامه بازی نیاز به خصوصیات کدام بازیکنان خواهیم داشت. به سیستم و شرایط بستگی دارد وهم این موارد را فردا نهایی می کنیم.

 

خواسته از تیم

 

درخواستی ندارم، می دانند که برای رسیدن به فینال بازی می کنند و می دانند که چه باید انجام دهند. دلایل و هیجان کافی وجود دارد و انها فقط باید در زمین به خوبی بازی کنند. باید انرژی و هیجان را کنترل کرد.

 

الگری در ادامه تاکید کرد که رسیدن به نیمه نهایی شایستگی تیم را نشان می دهد و اگر بتوانند راهی فینال شوند این خرسندی بسیار زیاد خواهد بود.

 

می دانیم که سویا رقیب بسیار سرسخت و باتجربه ای ست، در خانه بازی و در مقابل هواداران خودی بازی می کند و ما یک عصر سخت را پیش رو داریم ما در اروپا هستی و باید خوب بازی کنی باید درخشان و بادقت ظاهر شوی و باید برای رسیدن به فینال همه تلاش را کرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: